Lifestyle
Warzywa kluczem do zdrowia na lata, dowodzi australijskie badanie
Źródło: Sydney Morning Herald · 7 lipca 2026 12:50
Badanie przeprowadzone w Australii Zachodniej sugeruje, że wybory żywieniowe w młodym wieku mają długoterminowy wpływ na zdrowie. Szczególnie podkreślono korzyści płynące ze spożywania fasoli przez mężczyzn oraz warzyw zielonych przez kobiety. Wnioski wskazują, że dieta w wieku dwudziestu lat może kształtować stan zdrowia na kolejne dekady.
#zdrowie#dieta#australia#badania
Udostępnij:
Czytaj w oryginale na Sydney Morning Herald ↗
Powyższy tekst to oryginalne streszczenie AI. Pełna treść i prawa autorskie należą do wydawcy — przejdź do oryginału.